איתור נזילות בגז

בשנים האחרונות חלו שינויים מהותיים בעבודתם של השרברבים והומצאו שיטות חדשניות לאיתור נזילות של מים, אחת מהשיטות היא איתור נזילות בגז. השימוש בשיטות הללו באמצעות כלי עבודה יוצאי דופן אשר פועלים בטכנולוגיה מתקדמת, יוצר שינוי מהותי של צורת ההתנהלות במציאות העכשווית מול אופי הפעילות בעבר.

הפעולות שבוצעו לפני איתור נזילות בגז

אם בעלי הנכס גילו רטיבות על הקיר, הסבירות הייתה שיש נזילה של מים במיקום מסוים לאורכו של הצינור. כדי למצוא את הנקודה הבעייתית, היה צורך לשבור את כל הקיר ולגלות את הצינור. לאחר מכן האינסטלטור עבר על הצינור מתחילתו ועד סופו כדי לעלות על הנקודה שבה נובעים מים, גם מחוץ לצינור.

לאחר איתור הנזילה חתכו את הקטע הבעייתי של הצינור שהיה בו חור ובמקומו חיברו קטע חדש של צינור בעל קוטר זהה. לאחר החיבורים בשני הקצוות ווידאו שהכול תקין ואין נזילת מים, ביצעו תהליך כיסוי של הצנרת ולאחר מכן בנו מחדש את הקיר שהרסו למטרה זו. כל התהליך כולו ארך כמה ימים אשר היה בהם הרבה מאד בלגן ולכלוך בכל בית.

לאור ההתנהלות שכללה עבודה רבה, גם העלות של פרויקט מסוג זה הייתה יקרה עבור בעלי הנכס ובמקרים רבים זה היה שיפוץ לא מתוכנן אך מחויב המציאות.

חדשנות באיתור נזילות בגז

בשנים האחרונות פותחו כמה מכשירים מתקדמים לאיתור נזילות, שאפשר להשתמש בהם כדי למנוע ככל האפשר את התהליכים של הריסת כל הקיר וגילוי כל הצינור. המגמה היא לגלות את הנקודה הבעייתית ולטפל בה בלבד. בדרך זו מונעים הרבה מאד לכלוך , בלגן ועבודה מיותרת.

איתור נזילת מים באמצעות גז

אחת הדרכים המתוחכמות ופורצות הדרך בנושא איתור נזילות מים הוא שימוש במכשור המבוסס על שימוש בגז, שיש בו חיישן אשר סורק את קו הצינור מתחילתו ועד סופו. המכשור מחדיר גז לצינור ובסקאלה שקיימת בו, אפשר לראות את השינוי באופן ברור על ידי הקריאה על המסך היכן יש נזילה לאורכו של הצינור.

שימוש בגז חנקן לאיתור נזילה

למכשיר זה מחברים בלון גז אשר מכיל גז חנקן שהוא גז ידידותי. לפני תחילת הפעולה יש לסגור את הברז הראשי של המים כדי שלא תהיה אספקת מים בזמן בדיקה זו. לאחר מכן משחררים גז לחלל הצינור וכאשר הגז יגיע לנקודת שיש בה נזילה הוא יתריע על הדליפה. אפשר יהיה לראות באופן ברור ביותר על גבי הסקאלה את הספרות שמרצדות על המסך לאור הגילוי של החיישן.

הקפיצה היא מהספרה אפס לארבע מאות תוך פרק זמן קצר מאד. אנחנו כאנשי המקצוע לא סומכים על התוצאה של בדיקה אחת בלבד, אלא מבצעים בדיקה חוזרת כמה פעמים כדי לוודא שזה אכן מקום הנזילה שיש לטפל בו.

איתור נזילות בגז

היתרונות של שימוש במכשיר לאיתור נזילה באמצעות גז

אחד היתרונות המהותיים של שימוש במכשיר זה הוא שהוא מבצע את עבודתו ביעילות במקומות שאינם ניתנים לצילום על ידי המצלמה הטרמית המשוכללת וזאת כיוון שהצינור לא ממוקם מעבר לקיר אלא בתוך האדמה בגינה או במיקום שהוא עמוק ולכן קשה מאד לאתר את הנזילה.

לעומת זאת כאשר מפעילים במיקומים הללו את החיישן הפועל באמצעות גז, התוצאות הן מהירות וברורות מאד כך שאנחנו יודעים מיד היכן עלינו לבצע את הטיפול הנדרש, כדי להחזיר את הפעילות בבית לשגרה.

תיקון נזילה בצינור

לאחר האיתור של מיקום הנזילה, אנו מחליטים מהי אופציית התיקון שהיא המתאימה ביותר לפרויקט זה. יש אפשרות לשבור קטע קטן של הקיר, לגלות את הצינור, לחתוך את הצנרת בנקודה הבעייתית ולחבר במקומה קטע חדש של צינור.

אנשי הצוות המומחים שלנו פועלים באופן מקצועי בכל מיקום שיש בו תקלה, כדי לבצע עבודה מהירה, יסודית וללא דופי לרווחתם של הלקוחות.

זקוקים לאיתור נזילות בגז? חייגו לאינפרא סורג'ון

073-7780505

שאלות ותשובות

שיטת איתור נזילות בעזרת גז מציעה מספר יתרונות. היא יעילה לאיתור נזילות בצורה מהירה ומדויקת, גם במקומות שבהם קשה לגשת אליהם. השיטה גם יכולה לאתר נזילות במקומות שבהם לעין אנושית קשה לזהותן, כגון נזילות מתחת לרצפה או בקירות.

שיטת איתור נזילות בעזרת גז היא שיטה בטוחה לשימוש. 

שיטת איתור נזילות בעזרת גז מתאימה לשימוש ברוב סוגי המיכלים. ניתן להשתמש בה במיכלים פלסטיק, מתכת, אקרילייט ועוד. חשוב לקרוא את הוראות היצרן של המכשיר כדי לוודא שהוא מתאים לסוג המיכל שבו אתה מתכוון לבצע איתור