חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איטום בריכת ביוב

קיימת חשיבות רבה לכך שבריכת ביוב תהיה אטומה באופן מושלם וזאת כדי לא ליצור נזקים אקולוגיים כמו התהוות של בוצה, חלחול של מי הביוב המזוהמים לקרקע, ריכוז של יתושים שמגיעים לשלוליות וריח צחנה משמעותי. זו הסיבה שבמקרים בעייתיים מסוג זה, אנו מבצעים איטום בריכת ביוב כדי לפתור את הבעיה.

כיצד מבצעים איטום בריכת ביוב

כאשר בריכת ביוב אינה אטומה, הדבר מאפשר לשורשים של עצים לחדור פנימה וליצור חסימות למים. בעבר היה צורך לבצע פעולות ידניות מקיפות שכללו טיפול פיזי בדפנות הבריכה כדי לבצע איטום רגיל ואיטום שלילי.

היום יש דרכים מתקדמות לטיפול בתופעה הזו, והעובדים המיומנים שלנו מבצעים השפרצה מבוקרת של חומרי איטום בחלק הפנימי של הבריכה. עקב פעולה זו נוצרים משטחים חלקים ואטומים לחלוטין ולכן הם לא מאפשרים לשורשים לחדור פנימה. זוהי חסימה משמעותית לאור ההרכב של חומר האיטום ולכן השורשים אינם מצליחים לחדור דרך מעטפת זו.

מדובר בפעולה מקצועית וייחודית של איטום בריכת ביוב ולכן עובדי החברה עברו הכשרות מיוחדות במפעל בחו"ל, אשר מייצר את החומרים יוצאי הדופן שהם בעלי דרגת אפקטיביות גבוהה ביותר.

איטום לאורך שנים

איטום בריכת ביוב באמצעות התזה של דבק אפוקסי היא פעולה מאסיבית שיוצרת איטום לאורך שנים רבות ולכן הסיכוי שיהיו בבריכת הביוב סתימות, או חדירה של שורשי עצים הוא די קטן.

 

שאלות ותשובות

החומרים הטובים ביותר לאיטום בריכת ביוב תלויים בגורמים כמו חומר הבנייה של הבריכה והיקף הנזק. חומרים נפוצים המשמשים לאיטום כוללים חומרי איטום אפוקסי, ציפויי פוליאוריטן ותרכובות איטום. מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע שיוכל להמליץ על החומרים המתאימים ביותר בהתאם לבריכה הספציפית שלכם ולמצבה.

איטום בריכת ביוב יכול להיות משימה מורכבת הדורשת ידע ומומחיות מיוחדים. אמנם תיקונים קלים ואיטום יכולים להיעשות על ידי בעלי בתים עם כישורים בסיסיים, אך לרוב מומלץ לפנות לעזרה מקצועית, במיוחד עבור פרויקטים איטום גדולים או נרחבים יותר. לאנשי מקצוע יש את הניסיון, הכלים והגישה לחומרים איכותיים הדרושים, המבטיחים איטום יסודי ועמיד לאורך זמן.