שירותי ביובית

חברת אינפרא סורג'ון מציעה לכם מענה מיידי באמצעות ניידת שירות לפתיחת סתימות ביוב מהמתקדמות בישראל עם יכולות לכרסום בטון, תיקון ללא הרס, התזת אפוקסי לצינור ועוד…

כדי לפתוח סתימות ביוב, יש מכשירים רבים שאפשר לבצע את הפעולות הנדרשות באמצעותם.

סוגים של ביוביות

בהתאם למקרה ולאורכו של צינור הביוב, מגיעה לשטח ניידת שירות לפתיחת סתימות ביוב. יש משאיות בעלות מיכל קטן ואחרות שהן בעלות מיכל עם נפח גדול יותר. בנוסף לכך קיימת ביובית מיוחדת שהיא נמוכה ולכן מותאמת למקומות תת קרקעיים כמו חניונים של קניונים.

הביובית מגיעה למקום זה, שואבת מים שהצטברו בצנרת הביוב, או בפיר וכך המקום נקי ויבש תוך פרק זמן קצר.

משאית ביובית

השימוש במכשירים החדשים פותר בדרך כלל כל בעיה, אך יש מקרים חריגים שבהם יש צורך לשאוב את כל כמות המים שקיימת בצנרת ולרוקן אותה לחלוטין. קיימות משאיות של ביוביות בכמה גדלים ובכל אחת מהן יש מיכל פסולת בנפח אחר. קיימת גם ביובית ייעודית המותאמת למקומות נמוכים כמו חניונים תת קרקעיים.

באמצעות המשאבה מוציאים את כל תכולת המים, החסימה וגם את האשפה אל המיכל וכך כל המים נעלמים ומנקים גם את הדפנות המלוכלכות. לאחר שהכול נקי אפשר להזרים מים נקיים כדי לוודא שקיימת זרימה קולחת ואין פריטים שחוסמים את מעבר המים.

ניידת שירות לפתיחת סתימות ביוב

אופציה נוספת היא ניידת שירות לפתיחת סתימות ביוב. מדובר במשאית ביובית שיש בחלק העליון שלה מיכל גדול אשר מסוגל לקלוט את המים ותכולתם, אשר נשאבים מתוך צנרת הביוב.

גם במקרה זה מופעל זרנוק מים בעל לחץ משמעותי אשר מסוגל לרוקן את כל מה שהצטבר בתוך הצנרת כולל הדפנות. כך בתום פעולת השאיבה הצינור ריק מחסימות וחוזר לפעול כמו בעבר.