איתור ותיקון נזילות מים

איתור ותיקון נזילות מים כאשר יש נזילה מצנרת המים בבית או בכל מקום אחר, זהו נושא שיש לטפל בו במהירות וללא דיחוי. נזילות מים לא מטופלות, יכולות להסב הרבה נזק, גם בריאותית. הנזילות גורמות לבזבוז מים, ופגיעה בבית באמצעות גידול טחב ועובש. לרוע המזל, לא תמיד ניתן לראות את הנזילות ולא ניתן לצפות מתי יהיו כאלה. הכרת הגורמים העשויים לגרום לנזילות, יכולה לסייע בתחזוקת מניעה.

איטום שבורככל שעובר הזמן, האיטום עשוי להישבר ולהתבלות. כדאי לבצע אטימה חוזרת מדי פעם.
קווי מים סתומיםסתימות מסוימות עלולות להוביל לפיצוץ בצנרת שיגרמו לנזקי מים חמורים. כדאי למנוע סתימות ולנקות מרזבים.
חלודהככל שהמערכות מתיישנות עלולה להיווצר קורוזיה בצנרת. שינוי צבע הצנרת או עיוות שלה, מצריכה טיפול של איש מקצוע.
מחברים פגומיםחיבורים מיושנים עלולים לגרום לדליפות. כאשר ישנם רעשים, בעיקר בזרימת מים חמים, קיים סיכוי שהמחברים אינם אפקטיביים וזקוקים להערכת איש מקצוע.
לחץ מים עודףגורם לאימוץ הצנרת עד לרמה שהיא איננה עומדת בלחץ ומתחילה לדלוף.
חדירת שורשי עצים לצנרתחדירה לקווי המים גורמת ליצירת בולעניים, כתמים רטובים או ירידה בלחץ המים.
מחברים רופפיםלעיתים המחברים משתחררים וגורמים לדליפה. יש לסגור אותם היטב ולהזמין איש מקצוע.

איתור נזילות ללא הרס - מה שלא רואים מכאן לא אומר שלא קיים

מה קורה כאשר אנו רואים סימנים רטיבות ודליפה אך איננו יודעים מנין? האם ניתן לבצע איתור נזילות ללא הרס? איתור נזילות לא פולשני, שנקרא איתור נזילות ללא הרס, הוא באמת הדרך האידיאלית למצוא בעיות מים מבלי להרוס את הבית.

קיימים כלים לאיתור נזילות מים כדי לדעת בדיוק היכן דרוש תיקון. כלי ראשון הוא לבדוק באמצעות הליום או מימן המוחדר לתוך הצנרת. כאשר מאותרת בריחת הגז, משמע שם מתקיימת הדליפה.

זוהי שיטה המאפשרת איתור ותיקון נזילות מים מתחת לאספלט, מתחת לבטון ובקירות, מבלי צורך לשבור את הקירות ולהרים מרצפות.

איתור ותיקון נזילות מים בטכנולוגיה מתקדמת

חברת אינפרא סורג'ון מתמחה באיתור ותיקון נזילות מים, באמצעות טכנולוגיות שונות מבלי לגרום להרס של הבית, מבלי לשבור קירות, מבלי להרוס מרצפות ומבלי לגרום לנזקים מיותרים וחורבן. 

אולטרסאונד

חיישן אקוסטי, שתוכנן במיוחד ואשר באמצעות עיבוד אותות, יכול לזהות במדויק את התדרים של הנזילה, בכל סוגי הצינורות.

סרטון אנדוסקופי

בדיקת הוידאו מאפשרת צפייה במערכת האינסטלציה לזיהוי סתימות וסדקים המהווים את מקור הנזילה.

טרמוגרפיה

טכנולוגיה הדומה לתצלום אינפרה אדום, בעזרתו מזהים הבדלי טמפרטורה המובילים לדליפות.

הטכנולוגיות הללו לאיתור ותיקון נזילות מים, מהוות כלי בידי חברת אינפרא סורג'ון, במטרה לבצע את עבודתם באופן מקצועי וחדשני, ואת המטלה הכרוכה בלכלוך רב, בצורה הכי נקיה שיש. ידוע כי כל נזילה תחילתה בטפטוף, המתקדם במהירות למוקד בעייתי והרסני, אותו ניתן למנוע באמצעות גלאים טכנולוגיים מקצועיים לאיתור נזילות מים.

היתרון של המכשירים החדשניים באיתור נזילות מים ותיקונם

בזכות השימוש במכשירים הללו, פעולת השיפוץ במסגרת איתור ותיקון נזילות, הופכת להיות קצרה מכיוון ששוברים קטע קטן של הקיר בלבד. אופציה נוספת היא שימוש במכשיר פנימי אשר אוטם את הצנרת בחלקה הפנימי ולכן אין כל צורך לבצע שיפוץ משמעותי בתוך הבית.

איתור נזילות במצלמה תרמית

מצלמה תרמית היא טכנולוגיה מיוחדת המאפשרת איתור נזילות במקומות נסתרים כמו בקירות ומתחת לרצפה. הטכנולוגיה עושה שימוש בהבדלי חום הנראים ויזואלית. ובאמצעות התמונה התרמוגרפית, היא מזהה היכן הנזילה.

נזילות מים וחדירת לחות, עלולים לגרום לנזק חמור לבית או לבניין, ובעיות אלו קשות לאיתור עד שמאוחר מדי. איתור נזילות מים במצלמה תרמית, מאפשרת גילוי מוקדם וללא הרס.

ישנם מספר אזורים שבהם עשויה להצטבר רטיבות, שלרוב מתעלמים מממנה בבדיקה רגילה או שנדרשת הריסה ונזק רב, בכדי למצוא את מקור הנזילה.המצלמה התרמית יכולה להראות נוכחות של מים מתחת לפני השטח, ולכן היא נוחה לאיתור ותיקון נזילות מים גם במקומות כמו גגות משופעים, צינורות בתוך קירות, צינורות מתחת לריצוף ואף בגינה, בצינורות מתחת לאדמה.

המצלמה הטרמית מזהה את המקומות שיש בהם ריכוז נרחב של לחות, הדבר מעיד על כך שזו הנקודה שיש בה נזילה. קיים גם מאתר נזילות מים אשר סורק את כל השטח מתחת למרצפות או מאחורי הקירות וכך מגלה את הנקודה הקריטית שיש לטפל בה

אולי יעניין אותך גם >> איתור נזילות בגז | איתור נזילות ביוב 

זקוקים לביצוע איתור ותיקון נזילות מים? חייגו לאינפרא סורג'ון 

073-7780505

שאלות ותשובות

ישנן מספר שיטות לאיתור נזילות מים: בדיקת קריאות מדי מים, ניטור חשבונות המים לעלייה פתאומית, חיפוש אחר סימנים גלויים לנזקי מים (כגון, כתמים, עובש או רטיבות), ושימוש במכשירים מיוחדים לאיתור נזילות כמו  גלאי דליפות, אולטרסאונד או מצלמות תרמיות.

סימנים נפוצים של דליפת מים כוללים עלייה בלתי מוסברת בחשבונות המים, צליל של מים זורמים כאשר אין שימוש במתקנים, קירות או תקרות לחים או דהויים, צמיחת עובש או טחב, לחץ מים נמוך, ואגירת מים באזורים שונים בסביבתך.

מאתר נזילות מקצועי בעל ניסיון מקצועי בתחום ישתמש במספר אמצעים טכנולוגים המצויים ברשותו ובעזרתם יבצע איתור מדויק לנקודות הנזילה. מאתר מקצועי יחסוך לכם זמן, שבירות מיותרות, לכלוך, רעש וכל מה שנלווה באיתור נזילות ללא שימוש באמצעיים טכנולוגיים מתאימים.

עלות תיקון נזילת מים יכולה להשתנות משמעותית בהתאם לגורמים כמו מיקום הנזילה, היקף הנזק והתיקונים הנדרשים. העלות של תיקונים קלים עשויים לעלות בסביבות 1500-2400 שח, בעוד שדליפות גדולות הדורשות החלפה מקיפה של צינור, תיקון פנים עשויות לעלות בין 2500-4000 שח. מומלץ לקבל הצעות מחיר ממומחים בתחום כדי לקבל הערכה מדויקת למצב הספציפי שלך.